اخبار

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان خبر داد: انتشار نخستین شماره دوفصلنامه بهداشت و بیماری‌های عفونی دام

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

نخستین شماره دوفصلنامه دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با عنوان «بهداشت و بیماری‌های عفونی دام»، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر امین جایدری، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و مدیرمسئول این دوفصلنامه، با اعلام این خبر، گفت: «با استعانت از خداوند متعال، اولین شماره دوفصلنامه دانشکده دامپزشکی، با عنوان بهداشت و بیماری­‌های عفونی دام، منتشر شد».

دکتر جایدری، توضیح داد: «این مجله در شروع انتشار، به زبان فارسی و به‌صورت دوفصلنامه منتشر شد».

وی درباره محتوای این نشریه تشریح کرد: «در دو فصلنامه بهداشت و بیماری‌های عفونی دام، نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای علمی مرتبط با موضوعات دامپزشکی، باکتری­‌شناسی، ویروس‌­شناسی، قارچ‌شناسی، ایمونولوژی، انگل­‌شناسی، بیماری­‌های مشترک، بهداشت و تغذیه دام، بیوشیمی، فیزیولوژی و بافت‌­شناسی و آناتومی، انتشار می‌یابد».

مدیر مسئول دوفصلنامه بهداشت و بیماری‌های عفونی دام، افزود: «اعضای هیئت تحریریه و مجموعه عوامل دست‌اندرکار در دانشگاه لرستان به طور مستمر پیگیر دریافت رتبه علمی، پژوهشی برای این نشریه هستند».

دکتر امین جایدری، اظهار داشت: «به منظور تحقق اهداف دوفصلنامه بهداشت و بیماری­‌های عفونی دام، از تمامی اساتید‌ گرامی، صاحب‌نظران و دانشجویان درخواست می‌­شود دستاوردهای بدیع و ارزشمند علمی خود را به منظور چاپ در این مجله مطابق دستورالعمل­‌های مندرج در سامانه الکترونیکی مجله به دبیرخانه نشریه بفرستند».

جایدری، بیان کرد: «علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال و پیگیری مقالات و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص موضوعات تخصصی دوفصلنامه از طریق مراجعه به لینک نشریه، اقدام کنند».

گفتنی است سردبیر، عبدالغفار اونق و مدیر داخلی دوفصلنامه، دکتر پیمان خادمی است.

آدرس اینترنتی دوفصلنامه بهداشت و بیماری‌های عفونی دام:

http://jahid.lu.ac.ir

photo_2024-03-06_05-49-59


۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۵
۲۶۸ بازدید