اخبار

بازدید رئیس دانشگاه لرستان از بیمارستان تخصصی دامپزشکی

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری)، معاون دانشجویی این دانشگاه (دکتر مهدی شاهین) و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان (دکتر امین جایدری) از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی دامپزشکی این دانشگاه بازدید و با دامپزشکان و نیروهای بیمارستان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که روز دوشنبه، 30 بهمن‌ماه صورت گرفت دکتر امین جایدری، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و مدیران و نیروهای بیمارستان دامپزشکی، توضیحات لازم درباره کارکرد بخش‌های مختلف این بیمارستان را ارائه کردند.

در این دیدار و گفت‌وگو که نزدیک به دو ساعت تداوم داشت دامپزشکان و کارکنان بیمارستان، برخی مهم‌ترین مشکلات و مطالبات حوزه کاری خویش را با رئیس دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

از جمله اینکه تعداد دانشجویان طرح کار دانشجویی در این بیمارستان افزایش یابد که معاون دانشجویی دانشگاه (دکتر شاهین)، قول مساعد داد این مشکل را رفع کند.

همچنین بخشی از مشکلات مربوط به برخی کمبودهای مالی بود که رئیس دانشگاه لرستان به پرسش‌ها پاسخ داد.

رئیس دانشگاه لرستان در این بازدید، ضمن عرض خسته‌نباشید به شاغلان بیمارستان دامپزشکی دانشگاه لرستان، وجود این بیمارستان را یک ظرفیت ارزشمند علمی، آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و خدماتی در استان لرستان دانست و از رئیس دانشکده دامپزشکی خواست اقدامات بیشتری در رابطه با معرفی این بیمارستان در سطح استان و غرب کشور انجام بدهد.

دکتر علی نظری خواهان شد این ظرفیت ارزشمند دانشگاه لرستان در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به استان لرستان و درآمدزایی اختصاصی برای دانشگاه، فعالیت‌های خود را ارتقاء بدهد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۹
۶۳۶ بازدید