اخبار

گرمای حضور جهادگران دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان برای خدمت به مردم در سرمای زمستان

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

همزمان با دهه مبارک فجر، اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با همکاری سازمان بسیج اساتید لرستان و اداره کل دامپزشکی این استان به مقصد برخی مناطق کمتربرخوردار روستایی شهرستان سلسله برگزار شد تا در سرمای روز شانزدهم دومین ماه زمستان، گرمای حضور جهادگران و خدمت به مردم، رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این اردوی جهادی که مختص ارائه خدمات به مناطق کمتربرخوردار است روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه با حضور اساتید بسیجی و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان برگزار شد.

خدمت‌گزاری هرچه بیشتر در مناطق محروم از جمله اهداف انقلاب اسلامی ایران است و این اردو همزمان با دهه مبارک فجر که چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است برگزار شد.

اساتید و دانشجویان دامپزشکی ضمن ارائه خدمات دامپزشکی از قبیل درمان دام و واکسیناسیون، نسبت به مقوله آگاهی‌بخشی نیز اقدام کردند و برخی اطلاعات لازم حوزه دامپزشکی را با رویکرد گفت‌وگویی با دامداران به اشتراک گذاشتند و به پرسش‌های دامداران پاسخ دادند.

از نظر آموزشی نیز دانشجویان در کنار اساتید مربوطه، برخی مباحث تخصصی دامپزشکی را به صورت عملیاتی از نزدیک دیدند تا پیوند بین علم و عمل و آموزش و کاربرد، تقویت شود.

فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت به مردم است و اینگونه برنامه‌ها از جمله اولویت‌های سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و اداره کل دامپزشکی این استان است.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، دکتر امین جایدری، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دکتر غلام‌حسین حسینی و مدیرکل دامپزشکی استان لرستان دکتر مصطفی زبردست است.

برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی با جامعه مخاطب مناطق کمتربرخوردار با رویکرد حمایت از سلامت دام و طیور که حمایت از تولیدکننده محسوب می‌شود از جمله برنامه‌های دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و سازمان بسیج اساتید استان لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۵
۲۶۷ بازدید