اخبار

پیام رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان به‌مناسبت روز ملی دامپزشکی (14 مهر)

۱۴۰۱/۰۷/۱۴

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، در پیامی، فرارسیدن روز ملی دامپزشکی (14 مهرماه) را به اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان تبریک گفت.

متن پیام دکتر امین جایدری، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، به این شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی را به همه اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان گرانقدر دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان تبریک می‌گویم.

این روز فرصتی است برای قدردانی از همه حافظان امنیت غذایی و همه عزیزانی که در بهبود بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه، نقش والایی ایفاء می‌کنند.

دامپزشکان، نقش مهمی در اقتصاد ملی، پایداری تولید، سلامت جامعه و اشتغالزایی بدون وابستگی به درآمدهای نفتی کشور دارند.

رسیدن به هدف والای غذای سالم، انسان سالم در جامعه، از مسیر تحقق سلامت دام و طیور می‌گذرد که این خود، گویای نقش و جایگاه بی‌بدیل حرفه‌ی دامپزشکی است.

گرچه در جامعه، به قدر کفایت، به دغدغه‌ها و چالش‌های پیش‌روی دامپزشکان پرداخته نشده است اما امید آن است که در آینده نزدیک، شاهد به بار نشستن تلاش‌هایی باشیم که جامعه دامپزشکی و در نهایت، آحاد جامعه از آن‌ها، منتفع شود.

اینجانب، بار دیگر، روز ملی دامپزشکی را به همه همکاران، اساتید عزیز، دانشجویان و کارکنان شریف دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان تبریک گفته، برای این عزیزان، آرزوی سلامتی و توفیق خدمت هرچه بهتر و بیشتر را از ایزد منان خواستارم.


۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۰:۲۵
۱۲۹۴ بازدید