اخبار

بازدید میدانی از بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان با هدف رفع مشکلات

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، دکتر علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر امین جایدری، سرپرست دانشکده دامپزشکی، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق (مدیریت سبز دانشگاه) و مهندس مجید شاکرمی (سرپرست گروه نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه لرستان) با رویکرد تقویت بازدیدها و نظارت‌های میدانی، از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

 

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید، صبح روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه انجام شد و دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان و هیئت همراه، با مدیران و کارشناسان بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان، گفتگو کردند.

 

دکتر امین جایدری، سرپرست دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، در این رابطه، گفت:

 

۱ـ هدف از این بازدید بررسی میدانی وضعیت فعلی بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان با رویکرد تلاش برای رفع مشکلات این بیمارستان بود. همه‌ی تلاش ما این است که بتوانیم مشکلات این بیمارستان تخصصی را که از جمله ظرفیت‌های علمی، درمانی استان لرستان است رفع کنیم.

 

۲ـ از جمله اهداف مهم کاری، پیگیری توسعه و تجهیز بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان است که در این زمینه جناب آقای دکتر علیزاده، سرپرست محترم معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، قول مساعد داد در زمینه جذب اعتبارات مالی برای توسعه بیمارستان، پیگیری‌های لازم در چارچوب مقررات و قوانین وزارت علوم، صورت گیرد.

 

۳ـ از جمله برنامه‌های ما این است که بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان بتواند به صورت پایدار و نظام‌مند به جامعه هدف، خدمات ارائه کند و این خدمات علاوه بر محل بیمارستان در قالب تیم‌های متخصص سیار درمان در خارج از دانشگاه نیز ارائه شود و بتوان هم خدمات به مردم استان را گسترش داد و هم برای دانشگاه، درآمدزایی کرد.

 

۴ـ موضوع دفع زباله‌ها و پسماندهای مختلف بیمارستان‌ دامپزشکی دانشگاه لرستان نیز بایستی براساس شیوه‌نامه‌های جدید حوزه کاری مدیریت سبز و توجه به مفهوم دانشگاه سبز و حفظ محیط‌زیست و صیانت از منابع طبیعی، به‌روزرسانی و ارتقاء یابند که در این زمینه تلاش ما این است از بخش کاری مدیریت سبز دانشگاه لرستان، یاری بگیریم.

 

۵ـ در بحث ساماندهی و زیباسازی محوطه‌ی بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان، هدف ما این است که اگر اعتبارات کافی تأمین شود براساس نظرات تخصصی مدیریت و کارشناسان گروه نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه لرستان، بتوانیم ساماندهی و زیباسازی را به سرانجام برسانیم.


۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰
۴۱۶ بازدید